Hét geheim om op te vallen in een drukke winkelstraat
De maanden november en december zijn voor veel bedrijven de drukste periode van het jaar. Immers: Black Friday, Cyber Monday en natuurlijk Sinterklaas en Kerst. Winkelstraten lopen vol en daarom is het zaak om goed op te vallen tussen de concurrentie. Dus hoe kun jij opvallen in een drukke winkelstraat? In deze blog delen we tips waardoor bezoekers niet meer om jouw bedrijf heen kunnen!
Krachtige signing voor jouw etalage
Een krachtig visitekaartje voor je bedrijf begint bij krachtige signing voor jouw ruit of etalage. Wat daarbij zeker niet mag ontbreken, is opvallende stickerreclame. Of je nou op zoek bent naar raamstickers, vloerstickers of zelfs muurstickers: DVC heeft ze in alle soorten en maten. Het is dé manier om je logo, een actie of een duidelijke boodschap over te brengen aan voorbijgangers. Een bijkomend voordeel van stickerreclame is dat het makkelijk en snel te vervangen is. Ideaal, toch?
Kioskvlaggen voor aan de gevel
Een gevel van een bedrijfspand vraagt natuurlijk om een mooie vlag met daarop je bedrijfsnaam of logo. Kioskvlaggen (ook wel winkelvlag of schuine gevelvlag genoemd) zien er niet alleen luxe uit, maar ze zijn ook bij uitstek hét middel om de aandacht op je bedrijf te vestigen. Kioskvlaggen zijn te bestellen in soepele vlaggenstof of gemaakt van het sterke PVC doek. Je kiest zelf voor enkelzijdige- of dubbelzijdige bedrukking. Hierdoor is je bedrijfsnaam of logo van beide kanten altijd goed zichtbaar: opvallen gegarandeerd!
Van kioskvlaggen tot lichtreclame: alles om jouw winkel- of bedrijfspand op te laten vallen, vind je bij DVC!
Beachvlaggen bij de ingang
Beachvlaggen in een winkelstraat? Jazeker! Beachvlaggen zijn opvallend, helemaal van nu én verkrijgbaar in zes verschillende soorten. Zo is er altijd een variant die past bij de uitstraling van jouw winkel of bedrijf. Je kunt ze gebruiken voor zowel binnen als buiten, dus of je ze nou bij de ingang plaatst, op de winkelvloer of zelfs beide; de kracht van herhaling werkt! Het doek van de beachvlag is bovendien makkelijk verwisselbaar, dus ook geschikt voor tijdelijke acties of mooie aanbiedingen.
Spandoeken voor aan de buitenmuren
Voor wie denkt dat spandoeken met name te gebruiken zijn voor (sport)wedstrijden of evenementen, die heeft het mis. Spandoeken zijn namelijk ook ideaal als promotiemiddel voor je winkel of bedrijfspand. Ze zijn groot (met afmetingen van 3 meter breed tot 9 meter lang) en daarmee erg geschikt om een persoonlijke boodschap, actie of slagzin te communiceren. Hang het doek op aan een van de buitenmuren en winkelend publiek kan niet meer om je heen.
Lichtreclame voor de donkere dagen
Juist tijdens de donkere (en steeds korter durende) dagen is het zaak om extra op te vallen met je bedrijf. En hoe kun je dat nou beter doen dan met lichtreclame? Of je nu kiest voor klein en subtiel of groots en opvallend; met goede lichtreclame ben je niet meer te missen in het donker en dat is precies hoe je wilt opvallen in een een drukke winkelstraat!