Medewerker verzending (inmiddels vervuld)

Dokkum | 20-24 uur | MBO/HBO

Wil je werken bij dé specialist op het gebied van (bedrukte) vlaggen, promotiemateriaal en signing? Met betrokken vakmensen die veel kennis en liefde voor het vak hebben? Geeft het jou een kick om de bestelde producten op tijd bij de klant te krijgen op de snelste en voordeligste manier? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Medewerker Verzending ben je onderdeel van de afdeling Confectie en Logistiek. Een informeel team dat houdt van aanpakken en hard werken. Als onderdeel van het logistieke proces ben je verantwoordelijk voor het tijdig en juist verzenden van producten, m.b.v. de juiste verzendgegevens en het opdracht geven richting de vervoerders, tegen de beste condities (kosten, levertijden, garanties) in binnen- en buitenland. Een breed takenpakket met veel afwisseling!

Wat houdt de functie in:

  • Controleren van de ordergegevens op volledigheid t.b.v. de verzending;
  • Aanmaken en verwerken van magazijn-, order- en pakbonnen;
  • Inplannen van verschillende vervoerders op basis van producteigenschappen, rekening houdend met kosten en levertijd;
  • Aanmaken van vervoerdersdocumenten ten behoeve van de vervoerder;
  • Bewaken van het tijdig plaatsvinden van de transporten en leveringen;
  • Communicatie richting de vervoerders, m.b.v. de desbetreffende softwarepakketten van de vervoerders en telefonische communicatie;
  • Communicatie met de afdeling verkoop over de verzending van orders;
  • Bevestigen van de definitieve verzendgegevens in de systemen t.b.v. de facturering.

 

Wat wij bieden:

  • Een goed maandsalaris, passend bij je ervaring en opleiding, conform cao-MITT;
  • Reiskostenvergoeding én pensioenregeling;
  • Korting op je sportabonnement;
  • Informele werksfeer met een flinke dosis energie en enthousiasme.

Wie ben jij?

  • Je werkt nauwkeurig en bent stressbestendig;
  • Je houdt van regelen, plannen en organiseren;
  • Je bent flexibel inzetbaar en bereid om in vakantieperiodes extra te werken;
  • Je bent communicatief sterk in de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt kennis van CRM systemen en kunt hiermee werken.

Ben je nieuwsgierig naar de functie en heb je vragen? Bel Ytze de Boer via 0519 228 228. Of solliciteer direct door een mail te sturen met je brief en CV naar vacatures@dvc.nl. Laat zien hoe enthousiast je bent over deze job en wij nemen contact met je op!