Online Marketeer

Online marketeer | Dokkum | 32 – 40 uur

Als Online Marketeer ben jij verantwoordelijk voor het opzetten én analyseren van verschillende campagnes. Jij weet de juiste traffic naar onze platformen te genereren met behulp van crossmedia. Je hebt ervaring met SEO, SEA, sociale media, e-mailmarketing en retargeting campagnes. Hierdoor weet jij op de juiste KPI’s te sturen, de resultaten te analyseren en op basis hiervan, samen met het team de juiste keuzes te maken.

DVC groeit en is de leidende specialist in outdoor en instore communicatie. We hebben de ambitie om het merk verder uit te bouwen gericht op innovatieve circulaire communicatie oplossingen van hoge kwaliteit. Wereldwijd zorgen we voor tevreden klanten met een geweldig reclameproduct. Made in Dokkum.

Als online marketeer ben je constant bezig met het oppakken van de tofste marketingprojecten, het uitvoeren van experimenten en het toepassen van de nieuwste ontwikkelingen en best practices binnen de wereld van online marketing.

Wat bieden wij jou als online marketeer?

  • Een vast salaris tot € 45K.
  • 25 verlofdagen (bij een fulltime aanstelling).
  • Zicht op een vast contract. Je start met een jaarcontract.
  • Een goed geregeld pensioen.
  • Een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Een reiskostenvergoeding.

Naast je salaris bouw je vakantiegeld op. Verder kun je gebruik maken van personeelskorting als je een van onze producten wilt aanschaffen, de teamuitjes worden vaak zelf door de teams zelf geïnitieerd en mag je aan deelnemen. Je kunt iedere dag een heerlijke wandeling maken tijdens je lunch met collega’s. Ben je meer competitief ingesteld? Een potje tafelvoetbal of tafeltennis is hier snel geregeld. Je werkt samen met leuke collega’s op een informele manier. Oh en nog een leuke; wanneer de maandtargets zijn behaald wordt door het MT een verse lunch georganiseerd.

Wat ga je doen als online marketeer?

  • Opzetten, analyseren en beheren van SEO en SEA campagnes
  • Nieuwe kansen ontdekken om commercieel resultaat te verbeteren
  • Data analyses en rapportages
  • Data vertalen naar relevante inzichten
  • Bedenken, opzetten en evalueren van A/B testen (CRO campagnes)
  • E-mail marketing creëren en opzetten

Wie ben jij?

  • Minimaal 3 jaar ervaring in verschillende kennisgebieden van online marketing
  • Sterk analytisch vermogen
  • Commercieel, ondernemend en proactief
  • Kennis van Google Analytics (natuurlijk ook GA4)
  • Zelfstandige werkhouding
  • HBO werk/denk niveau

Door jouw ervaring in online marketing ben je bekend met de verschillende online methodieken. Je sluit campagnes aan op de juiste intenties van gebruikers en zorgt ervoor dat campagnes op de juiste manier beoordeeld worden.

Heb jij de drive om met ons het merk DVC verder uit te bouwen? Dan zijn wij een match! Dus, ben jij een commercieel persoon en houd jij van het verhogen en verbeteren van onze performance? Dan is dit jouw kans! Je kunt contact opnemen met Henny Atsma. Mijn mailadres is hatsma@dvc.nl of bel me via 06 24 19 5590.

Waar ga je werken?

DVC is een familiebedrijf, een scale up van meer dan 85 jaar oud. Met meerdere vestigingen in Nederland verzorgen we wereldwijde reclame-oplossingen voor klanten en partners. We hebben een identiteit die zich laat kenmerken door passie en loyaliteit. Een cultuur van betrokkenheid en verantwoordelijkheid, dat is ons DNA. We stellen ons als doel iedere dag een beetje beter te worden: beter voor onze klanten, partners en een betere plek om te werken. Dit doen we omdat we het leuk vinden het hoogst haalbare na te streven. We geloven daarbij in ‘doen’. Je idee is niet waard zonder uitvoering. Onze branche verandert continu, dat vraagt flexibiliteit en snelheid, maar biedt vooral veel kansen.